Bedava-Sitem Favicon Nasil Eklenir ?




Merhaba Arkadaşlar Çogu Arkadaşlarımız Bedava-Sitem'e
Favicon Nasıl Eklenir Diye Soruyorlardı Bende Basit Ama Yararlı Bir Anlatım
Yapmak İstedim Umarım Faydalı OLmuştur...


1.Adım = İlk OLarak Resimleri Yönet'e Giriyoruz Sonra Yeni Resim Ekliyoruz
Not : Favicon Boyutumuz 16x16 Olmalıdır...




2.Adım = Faviconumuzu Ekledikten Sonra Ekstraları Degiştire Girelim
Oradan Ekstra Ekle Butonuna Tıklayarak Ektra Şeçten Faviconumuzu Şeçiyoruz
Şeçtikten Sonra Kaydet Diyerek Devam Ediyoruz...




3.Adım = Favicon Ekstrasını Ekledikten Sonra Yükledigimiz Faviconumuzu Şecelim
Birdaha Sölüyorum Favicon Boyutumuz 16x16 Olmalıdır.
Faviconumuzu Şeçtikten Sonra Kaydet Diyerek Anlatımın Sonuna Gelelim




Favicon Görüntüsü : 

Bedava-Sitem Favicon Nasil Eklenir ? Bedava-Sitem Favicon Nasil Eklenir ? Reviewed by Unknown on 05:36 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.